Spoken

Ofte stillede spørgsmål

Her finder du svarene på de oftest stillede spørgsmål fra vores kunder.

Materiale

Hvilke filformater skal jeg bruge, når jeg leverer materiale?
  • Transskription: Vi kan modtage transskriptioner i alle lyd- og videoformater.
  • Undertekstning: Vi kan modtage undertekstningsmateriale i alle videoformater.
  • Korrekturlæsning: De bedste resultater opnås, hvis du sender materialet til os i Word-format. Vi kan også modtage andre tekstformater, men i disse tilfælde bør du altid forhøre dig hos os på forhånd.
Hvordan kan jeg sende jer filerne?

Du kan sende os filer på www.spokencompany.dk/materiale.

Hvad er jeres leveringstider?
  • Transskription: Vi er i stand til at gennemføre transskriptioner meget hurtigt. Vi kan f.eks. transskribere 10 timers materiale på kun 3 dage efter modtagelsen af materialet. Du modtager det færdige materiale senest den dag, der er angivet på tilbuddet. Hvis du har brug for materialet endnu hurtigere, kan vi aftale en strammere tidsplan.
  • Undertekstning: Vi leverer færdige undertekster til en times video inden for et par dage. Hvis du har brug for materialet endnu hurtigere, kan vi aftale en strammere tidsplan.
Ekspreslevering: Hvad omfatter det?

Med ekspreslevering modtager du de færdige filer efter en fremskyndet tidsplan. Ekspreslevering: Standardpris +100 %.

Du kan vælge ekspreslevering for dine filer på vores side Send filer (afsnit Leveringstid).

Leveringstider:

  • Fil(er) tilsendt før kl. 14:00 (EET) → Én arbejdsdag, inden kl. 16:00 (EET) på leveringsdagen.
  • Fil(er) tilsendt efter kl. 14:00 (EET) → To arbejdsdage, inden kl. 16:00 (EET) på leveringsdagen.
Hvordan modtager jeg det færdige arbejde?

Vi sender det færdige materiale til din e-mail i henhold til en tidsplan, som vi aftaler separat.

Modtog I de filer, som jeg sendte?

Når du har indsendt dine lydfiler via indsendelsesformularen på www.spokencompany.dk/materiale, kommer du til en bekræftelsesside med en liste over alle de filer, vi har modtaget. Hvis du er i tvivl om, hvorvidt filerne er kommet igennem, kan du sende os en e-mail på info@spokencompany.dk, eller du kan tjekke status for dine filer fra din kundekonto.

Hvor længe vil de links til færdige opgaver, der er sendt til mig via e-mail, fungere?

Af hensyn til informationssikkerheden forbliver de links, vi sender, gyldige i 10 dage regnet fra modtagelsen af e-mailen. Hvis linket er udløbet, bedes du kontakte os (info@spokencompany.dk / +45 36 98 84 68).

Priser og fakturering

Hvor meget koster jeres ydelser?

Vores priser er anført på vores side om priser. Når du beder os om et tilbud giver vi dig en præcis pris for din opgave.

Er der plads til forhandling i forbindelse med prisfastsættelsen?

Når projektet er mere omfattende end normalt, tilbyder vi en mængderabat. Hvis du ønsker at vide mere, kan du bede os om et tilbud.

Hvornår fakturerer I min opgave?

Vi sender fakturaer for færdige opgaver inden for få dage efter, at de er afsluttet. Ved mere omfattende projekter anvender vi månedlig fakturering i takt med, at projektet skrider frem.

Kan jeg betale forud for fremtidige transskriptions- eller undertekstningsopgaver?

Vi kan sælge såkaldte “forskudskreditter”, som du kan bruge efter behov og med en fleksibel tidsplan efter betaling af fakturaen. Fortæl os, om du ønsker at købe disse kreditter, når du beder om et tilbud.

Hvordan kan jeg betale min faktura?

Betalingen sker med en e-faktura (erhvervskunder) eller i din netbank på baggrund af en faktura

Hvordan lang er betalingstiden?

Betalingstiden for vores fakturaer er som regel 14 dage.

Kundekonto

Hvordan registrerer jeg min kundekonto?

Du kan oprette din personlige kundekonto på https://spokencompany.dk/konto.  Klik på “Registrer nu”, og udfyld dit navn og din e-mailadresse. For at aktivere din konto vil du modtage en aktiveringsmail. Hvis du ikke har modtaget e-mailen, kan du tjekke din spam-mappe. Hvis du har sendt os filer før din registrering, skal du bruge den samme e-mailadresse, som du sendte os filerne med.

Hvorfor skal jeg registrere min kundekonto?

Gennem kontoen kan du se alle de filer, du tidligere har sendt os. Du kan også bruge den til at downloade de færdige filer, som opbevares tre måneder efter, de er færdige. Via din konto kan du også sende yderligere filer til Spoken. Filer kan dog også sendes uden at logge ind. Det kan du gøre på www.spokencompany.dk/materiale.

Skal jeg registrere en kundekonto?

Nej. Det er helt frivilligt at registrere sig, og du kan gøre brug af vores ydelser uden at oprette en konto. Filer kan sendes til os på www.spokencompany.dk/materiale. Du vil modtage de færdige filer via e-mail.

Hvordan logger jeg ind på min kundekonto?

Log ind på https://spokencompany.dk/konto. Din e-mail-adresse er dit brugernavn.

Jeg har glemt adgangskoden til min kundekonto. Hvad skal jeg gøre?

Gå ind på https://spokencompany.dk/konto. Klik på “Har du glemt din adgangskode?”. Du vil modtage en e-mail med instruktioner om, hvordan du ændrer din adgangskode. Hvis du ikke har modtaget e-mailen, skal du tjekke din spam-mappe.

Jeg har spørgsmål vedrørende min kundekonto.

Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte os på info@spokencompany.dk.

Generelt

Hvordan sørger I for databeskyttelse og hemmeligholdelse?

Alle kunders projekter administreres i vores eget Spoken TOOL-system, som er bygget i et Google Cloud-miljø. Alle brugere af systemet skal identificere sig med brugernavn og adgangskode for at få adgang til systemet, og alle brugere har underskrevet en fortrolighedsaftale.

Kundematerialet opbevares på Google Cloud Storage (placeret inden for EU) og slettes automatisk fra systemet tre måneder efter, opgaven er afsluttet. Kun den projektassistent, der arbejder med materialet og personalet i projektadministrationen har adgang til kundens materiale.

Personoplysninger behandles i overensstemmelse med EU’s generelle databeskyttelsesforordning. Vi indsamler kun persondata, som vi har brug for for at administrere kundeforhold og til fakturering. Vi opbevarer kun personoplysninger i de systemer, hvor vi er forpligtede til det.

Hvad er jeres generelle vilkår og betingelser?

Vores opdaterede aftalevilkår kan du finde her.

Hvad betyder jeres 100 % tilfredshedsgaranti?

Vores kunders tilfredshed betyder alt for os. Hvis du ikke er tilfreds med kvaliteten af vores arbejde, og vi ikke har været i stand til at forbedre kvaliteten inden for én korrekturrunde, behøver du ikke betale for den del af opgaven.

Hvem er jeres kunder?

Vores kunder omfatter universitetsforskere, offentlige organisationer, advokatfirmaer, videoproduktionsvirksomheder, andre virksomheder og privatpersoner. Vi er i stand til at betjene alle vores kundegrupper i henhold til deres specifikke behov. Du kan finde flere oplysninger om vores kunder på vores side om kunder.

Hvordan kan jeg kontakte jer?

Den hurtigste måde at kontakte os på er at sende en e-mail til info@spokencompany.dk eller ringe til os på +45 36 98 84 68. Vi er hurtige til at svare på hverdage inden for kontortid.