Måling af kundetilfredshed er en væsentlig del af Spokens udvikling
Måling af kundetilfredshed er en væsentlig del i udviklingen af driften af Spoken, og derfor overvåger vi løbende kundeoplevelsen. Alt i alt er det rigtig dejligt at se, at vores kunder er tilfredse med vores service. Siden begyndelsen af 2023 er den gennemsnitlige kundetilfredshed (NPS, Net Promoter Score) på hele 79!
Vi beder løbende om feedback fra alle vores kunder, og de kan også give anonym feedback ud over den skriftlige NPS-vurdering. Vi er glade for både konstruktiv og positiv feedback.
Her er nogle uddrag fra den skriftlige kundefeedback, vi har modtaget:
It’s so quick and so flawless. Great deliverance every time. (Kunde: Jesper Nordin, Digital Designer, Biotage Sweden AB)
Hurtig og god service! Resultatet af det udførte arbejde var godt, leveringestiden var kort, og kundeservicen var venlig. Tak igen for jeres hjælp! (Kunde: Tuulikki Tervo, juridisk assistent, Avance Asianajotoimisto Oy)
Hurtig og pålidelig service. Kvaliteten af oversættelserne er rigtig god.
Altid hurtig service, og hvis jeg har ændringer, har jeg også hver gang fået svar på mine spørgsmål på saglig og hurtig vis. Fremragende og effektiv service!
Virkelig hurtig levering, høj kvalitet og effektiv service.
Økonomisk meget overkommelig og rigtig hurtig undertekstning.
Super fast and very good quality!
Good service, quality and quick too.
Tak til vores kunder for deres tillid og feedback – sammen vil vi gøre denne rejse endnu bedre!
Her er en uddybning af Net Promoter Score: Det er et anbefalingsindeks, som måler, hvor sandsynligt det er, at kunder vil anbefale en virksomhed, et produkt eller en ydelse til deres venner eller kolleger. Karakteren kan være alt mellem -100 og +100. Jo højere resultat, jo bedre.